رحمت خدا

یک شیعه ایرانی و البته با دغدغه های فراوان

رحمت خدا

یک شیعه ایرانی و البته با دغدغه های فراوان

رحمت خدا
پیوندها

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

این سخنان را که میخواندم چند بار به سایت منتشر کننده نگاه کردم، چند بار به گوینده سخنان و البته چند باری هم سیلی زدن به خودم که آیا خوابم یا بیدار!


باورم نمیشد و نمیشود که روزی این فرد وزیر امنیتی ترین و حساس ترین وزارتخانه کشور بوده است.


به برخی از جملات ایشان دقت کنید:

"امروز حکومت بنی اسرائیل هم در نسل جدید به آنچه نسل جوان ایران درباره همزیستی و "اصلاح طلبی" میگوید نزدیک شده است!"

".... اگر به من باشد، هلال احمر را تغییر می‌دهم و شیر و خورشید را جایگزین آن می‌کنم؛ البته برای هلال احمر هم احترام قائلم....!"

"پیام مشترک همه پیامبران این است که ما همه به زبان خود عبادت می‌کنیم، نه من به فکر مسلمان‌کردن شما باشم نه شما به‌دنبال آن باشید که تفکر دینی خود را غالب کنید!"

"پرچم سه‌رنگ ایران سابقه بسیار قدیمی دارد. این یک نماد ملی است. عده‌ای خیال می‌کردند نماد شیر و خورشید در میان پرچم ایران یک نماد سلطنتی است اما اینگونه نیست. شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است و تنها تاجش مربوط به شاه بود."

--------------

میدانید حکومت بنی اسرائیل یعنی چه؟؟؟یعنی یهود امروز دارای حکومت رسمیست!!! احیانا منظور رژیم صهیونیستی نیست که!!؟؟

جناب یونسی فراموش کردید سخن امام(ره) که شیر و خورشید نشان طاغوت بود که باید از تمام شئون جمهوری اسلامی حذف شود؟؟؟

فکر کنید مثلا این حرفها را کسی مثل مشایی زده بود. فکر میکنم تا الان سوال از رییس جمهور در صحن علنی مجلس اعلام وصول شده بود...

باور کنید بعد از خواندن این جملات چند دقیقه دست از کار کشیده و فقط اشک ریختم. اشک...

در این رابطه انتقاد تند سردار قلم "حسین شریعتمداری" در سرمقاله امروز کیهان را حتما بخوانید...

  • مصطفی سعیدفر

دکتر حسن روحانی در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب به مسئله ممیّزی پیش از انتشار کُتب اشاره و گفته اند:


«هیچ‌کس در ممیزی، بالاتر از وجدان افکار عمومی نیست؛ آنها می‌دانند به استقبال چه کتابی بروند و چه کتابی را در انزوا قرار دهند. صاحبان فرهنگ ما نیاز به ارشاد و گشت ارشاد ندارند»!



جهت اطلاع رئیس‌جمهور؛ 

نظر صریح امام خمینی(ره) درباره ممیزی کتاب: 

این طور نباشد که نوشته و منتشر شود، بعد بفهمند که خلاف بوده است 


*******

حرف آقای رئیس جمهور به همان میزان غیرمنطقی است که بگوییم: هیچ چیز در جلوگیری از آلودگی جامعه به مواد مخدّر بالاتر از وجدان افکار عمومی نیست؛ مردم خودشان می‌دانند به استقبال مواد مخدّر بروند یا آن را در انزوا قرار دهند. جامعه ما نیاز به پلیس مبارزه با مواد مخدّر ندارد!! لذا همان‌طور که وظیفه دولت جلوگیری از پخش مواد مخدر و مبارزه با اشاعه مواد غذایی فاسدی است که جسم افراد...

  • مصطفی سعیدفر

پنجشنبه هفته گذشته بود که خبری روی خروجی خبرگزاری های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفت با این تیتر:

درگیری در بند 350 زندان اوین و مجروح شدن تعدادی از زندانیان


از آنجا قرآن کریم در آیه 6 سوره مبارکه حجرات میفرماید: "یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا " ای کسانی که ایمان آورده اید. هرگاه فرد فاسقی برای شما خبری آورد در مورد آن تحقیق کنید، بنده هم به هیچ وجه به خبر درج شده اهمیتی نداده و قطع به یقین میدانستم جنجال رسانه ای بیش نیست. هر روزی که میگذرد عمق توطئه و جو سازی رسانه های معاند و حقیقت ماجرا بیشتر آشکار می شود.


به برخی از این جنجال آفرینی های این رسانه ها و در صدر آنان BBC فارسی توجه کنید:




اما خبر قابل توجه و البته جالب و دیدنی سایت BBC فارسی بود که گفت:


شاهد عینی؟؟ زندان اوین؟؟ BBC؟؟ هر عقل سلیمی متوجه خواهد شد که یک نفر در این میان قصد جنجال و هیاهو دارد. چگونه است که قبل از نمایندگان مردم در مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و خبرگزاری های داخلی اول از همه رسانه های بیگانه این گونه اخبار را در بوق کرنا می کنند؟ قطعاً و قائدتاً یک خبرچین در زندان حضور مستمر و همیشگی دارد! منتظر آشکار شدن ابعاد مختلف این جنجال رسانه ای بودم تا امروز که خبرگزاری های داخلی نتایج تحقیق و تفحص های صورت گرفته را اینگونه منتشر کردند:




با خواندن اخبار بالا امر کاملا مشتبه خواهد شد که حقیقت ماجرا چیست. همانطور که میدانید بند 350 اوین، بند زندانیان سیاسی و البته محکومین فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 است.

  • مصطفی سعیدفر