رحمت خدا

یک شیعه ایرانی و البته با دغدغه های فراوان

رحمت خدا

یک شیعه ایرانی و البته با دغدغه های فراوان

رحمت خدا
پیوندها

اشک تمساح

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷ ب.ظ

خانم سالومه مجری شبکه من و تو در صفحه شخصیش در فیسبوک به ماجرای سرباز عزیز کشورمون پرداخته بود و اشک تمساح ریخته بود رهبری و ریس جمهور کشور مخاطب قرار داده بود...


خواستم از همین جا عرض کنم همون جایی که حقوق شما در شبکه من و تو رو پرداخت میکنه، حقوق و سلاح برای گروه جیش العدل هم پرداخت میکنه!!! یه جورایی همکارین با هم خانم، پس لطفا اشک تمساح را برای ما نریزید!!!




لینک این مطلب در سایت رهیاب نیوز

نظرات (۵)

  • ***العبد التائب***
  • اینا دیگه کین!؟
    نه جدی روش شد بگه؟
    الکی میگه!
    پاسخ:
    الـــــــــــــــــــــکــــــــــــــــی میگه!!!
    توهم زده!
    با سلام خدمت شما وبلاگ نویس فرهیخته
    مطلب شما در وبلاگستان پایگاه خبری تحلیلی رهیاب نیوز درج گردید
     http://www.rahyabnews.com/Pages/News-38335.aspx
    لطفا بادرج لینک و لوگوی رهیاب نیوز ما را در ادامه راه یاری فرمایید
    و من الله توفیق


  • گل آفتابگردون
  • باریککککککککککککککککککککککککک بارییییییییییییییییییییککککککککککککککککک به شما که به این نقطه نظرات توجه می کنید
    پاسخ:
    خواهش میکنم. نظر لطف شماست...
  • فاطمه فضیلت پور
  • اینا منتظرن یکی تو ایران به مرگ غیرطبیعی بمیره، بعد میان میکننش پیراهن عثمان! بعدشم ننه من غریبم بازی درمیارن و یا حرفهای صدمن یک غاز یه جمله ی "انسانم آرزوست" داعیه دار حقوق بشر و دایه ی دلسوزتر از مادر میشن!
    کی به حرفهاشون گوش میده؟ فقط افرادی مثل خودشون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">