رحمت خدا

یک شیعه ایرانی و البته با دغدغه های فراوان

رحمت خدا

یک شیعه ایرانی و البته با دغدغه های فراوان

رحمت خدا
پیوندها

فاسدین سینما یا سینمای فاسد...

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

وقتی رئیس جمهور محترم یک مملکت میگویند هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم همین میشود دیگر

تجلیل از انسان های فاسد و کف زدن مسئولین!

سخنان برخی از حاضران در افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر حاشیه هایی را به همراه داشت که یقیناً "اتفاقی" رخ نداده اند! وقتی رئیس جمهور صراحتاً می گوید هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم، می توان نتیجه گرفت که سینما گران، هیچ ارزشی برای ارزش های انقلاب و اکثریت پایبند به ارزش های دینی قائل نیستند.

وای بر سینمایی که افراد فاسدی همچون بهروز وثوقی و محمد علی فردین ستون های آن باشند. افرادی که فیلمهای آنان حتی در رژیم پهلوی هم دچار سانسور و ممیزی میشد!!!!!

خانم زهرا آراسته نیا، شاعر خوب و خوش ذوق خوزستانی چه زیبا نوشت که:

"می گویند:
هنرمند ارزشی و غیر ارزشی ندارد 
یعنی پیششان
اصلا 
هنر 
ارزشی ندارد..."

با دیدن اوضاع این روزهای سینمای ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد عطا الله مهاجرانی می افتم.

اللهم اجعل عاقبه امورنا خیرا...

نظرات (۴)

سلام
سلامت باشین
صد درصد قرار نیست اشکالی داشته باشه
اتفاقا اگه مشکلی باشه جای تعجب هست
با تشکر
با تشکر از ارسال مطلب شما به سایت "نقل قول"

مطلب شما با لینک زیر درج گردید:
http://naghleghol.ir/index.php/community-2/2499-%D9%81%D8%A7%D8%B3%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7-%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B3%D8%AF-%D8%9F

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

  • همسایه با جهان
  • سلام دوست نادیده! خوشحالم که می توانی دغدغه هایت را به آسانی بیان کنی که این گونه نبود خیلی پیش از این ها. همین که مصطفی سعیدفر بتواند بدون توجه به عقبه ی خانوادگی اش دردها و درودهایش را بنویسد جای شکردارد. سن تو عزیز کفاف نمی دهد که بدانی چه مرارت و ملالت ها شد تا چنین شد.
    من نه سر پیازم نه ته پیاز و نه سینمایی که خونم از حمله ی تو به جوش بیاید اما در هوای هنر نفس می کشم و این نگاه عام نگاه عالمانه ای نیست. ارزش در ذات هنر است و هنرمندان با پذیرفتن نقشی بدون آن که خود بخواهند در جریان فرایند پیاده سازی آن قرار می گیرند. ببین فیلم اخراجی ها را چه کسانی کارگردانی کردند و چه کسانی بازی کردند. آیا همه ی آن ها به جنگ اعتقاد داشتند؟ آیا همه ی آن ها به ارزش های معنوی معتقد بودند. نه آن ها انتخاب شده بودند که مجری متن و مطیع کار باشند. هم چنان که اگر در نقش های ضد ارزشی هم بازی کنند دلیلی بر شخصیت حقیقی آن ها نمی باشد. مصطفی جان! به یک چوب راندن یک قبیله خطاست. سینما و تئاتر امروز حاتمی کیا دارد، باشه آهنگر دارد، پرویز پرستویی دارد، استاد انتظامی دارد، جمشید مشایخی دارد، علی نصیریان دارد...
    خدا تو را حفظ کند
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم از نظر ارزشمند شما. بنده به هیچ عنوان نگفتم سینمای فاسدی داریم و یا اگر کسی نقشی را بازی کند نشان دهنده ی باطن اوست. خیر.
    روی سخن بنده با امثال سعید راد هست که افراد فاسدی رو ستون این سینما خطاب می کنند. و یا دکتر روحانی که میفرماید هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نداریم. یعنی با این تفاسیر خواننده های رپ زیرزمینی با امثال استاد بنان یکی هستند.
  • ســوز ستان
  • سلام
    ای داد
    ای بیداد
    چه ایرانی های با فرهنگی می بینیم این روزا!!! :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">